با توجه به انجام پروژه‌های پیمانکاری و همچنین محدود بودن فروش برق شهری به بسیاری از صنایع و کارخانجات و مشکل عدم دسترسی به برق شهری در مناطق مختلف برای کاربردهایی همانند معادن در سراسر ایران نیاز به اجاره دیزل ژنراتور همیشه یکی از مشکلات مدیران و کارفرمایان عزیز بوده است.

در بیشتر امور پیمانکاری با توجه به کوتاه بودن زمان استفاده و متغیر بودن مصرف برق در پروژ های مختلف، خرید دیزل ژنراتور خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد. و اجاره موتور برق دیزلی دارای صرفه اقتصادی بهتری برای این عزیزان است.

همچنین نکته دیگر در قیمت اجاره ژنراتور دیزلی نیاز به استفاده از کانوپی سایلت و یا حالت اوپن می‌باشد که بستگی به محل بهره برداری و شرایط محیطی توسط کارفرما قابل بررسی می‌باشد.

اجاره ژنراتور برق بی صدا (سایلنت)

همانطور که در بالا اشاره شد در بعضی از شرایط محیطی اماکن استفاده از دیزل ژنراتور به صورت عادی (اوپن) وجود ندارد. برای نمونه در داخل شهرها صدای ژنراتور می‌تواند باعث مزاحمت و اعتراض همسایگان مجاور باشد. این موضوع در محیط های اداری و بیمارستان ها و . . . هم می‌تواند مشکل آفرین باشد.

برای بی صدا کردن موتور دیزل ژنراتور از کانوپی و یا همان اتاقک (کاور) ها استفاده می‌شود که این موضوع تا حدود خیلی زیادی می‌تواند باعث کاهش آلودگی صوتی ژنراتور شود.

اجاره دیزل ژنراتور یکی از اصلی ترین فعالیت‌های شرکت دلتا ژنراتور می‌باشد.

مشاوره در اجاره ژنراتور دیزلی

آگاهی و دریافت مشاوره از کارشناسان یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب درست و کاهش هزینه ها در اجاره دیزل ژنراتور می‌باشد.

شناخت از مقدار مصرف برق، و همچنین ضربه اولیه که شروع بکار در پروژه ها به ژنراتور وارد می‌شود باید به وسیله یکی برقکار صنعتی مورد محاسبه قرار گیرد.

شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های فنی رایگان می‌توانید با ما همکاران ما در دلتا ژنراتور در ارتباط باشید.

برندهای موتور برق دیزلی قابل اجاره در شرکت دلتا ژنراتور

در حال حاضر ما آمادگی کرایه در ژنراتور های زیر را داریم

  • کامینز (کمنز)
  • کاترپیلار
  • ولوو پنتا
  • پرکینز
  • دویتس
  • لوول

همچنین در تمامی برند های ذکر شده در ظرفیت ‌های 50 کاوا تا 3500 کاوا امکان عقد قرارداد اجاره ژنراور در دلتا امکان‌پذیر می‌باشد.

اجاره ژنراتور

یک دیزل ژنراتور کامینز آماده برای اجاره

تمام آنچه در زمان اجاره ژنراتور باید بدانیم!

موارد زیادی  هستند که در توان خروجی ژنراتور تاثیر گذارند و رعایت آن باعث می‌شود تا بتوانیم در هنگام اجاره دیزل ژنراتور دستگاه با توان مناسب را انتخاب نماییم.

معیارهای توان تولید برق در موتورهای دیزلی

  • توان نامی و توان دائمی دیزل ژنراتور اگر به کاتالوگ های دیزل ژنراتور ها با دقت ملاحضه نمایید مشاهده می‌کنید که از دو اصطلاح STANDBY و PRIM استفاده شده است ، در بعضی از کاتالوگ ها از اصطلاح CONTINUS نیز استفاده شده است. توان STANDBY به توانی گفته می‌شود که دیزل ژنراتور در لحظه استارت به مدت 2 الی 3 ساعت میتوان تولید نماید. توان PRIM به توانی گفته می‌شود که دیزل ژنراتور در حدود 8-10 ساعت میتواند تولید نماید.

توان CONTINUS به توانی گفته می‌شود که دیزل ژنراتور به صورت دایم و بدون خاموشی در طول شبانه روز میتواند تولید نمایید.

از آنجا که کلیه دیزل ژنراتور کارها در اصطلاح از توان STANDBY استفاده می نمایند ، لذا در زمان اجاره دیزل ژنراتور باید به این موضوع که توان ارائه شده کدام یک است دقت نمود.

کاهش و افت توان دیزل ژنراتور در شرایط مختلف

عواملی چون اختلاف از سطح دریا، شرایط دمایی و میزان آلودگی موجود در هوا ،جهت وزش باد و یا حتی مستهلک بودن تجهیزات خود باعث کاهش توان خروجی در دیزل ژنراتور ها می‌شود.

به طور مثال یک دستگاه دیزل ژنراتور 200 کاوا را در نظر بگیریم که مستاجری می خواهد جهت اجاره برای یک پروژه معدنی در تهران و برای 5 ساعت کار در روز استفاده نماید. همان طور که میدانیم اختلاف سطح تهران از دریا حدود 1800 متر می‌باشد که مطابق جداول علمی باعث کاهش 9% از توان خروجی نامی تجهیزات می شود.

دمای محیطی در فصل تابستان در حدود 42 درجه میباشدکه باعث کاهش 9 درصد از توان دیزل ژنراتور می‌شود. سال ساخت نیز باعث کاهش 10 الی 15 درصدی از توان خروجی دیزل ژنراتور ها می گردد. بنابراین در زمان اجاره یک دیزل ژنراتور با توان نامی 200 کاوا انتظار میرود در فصل گرما به ازای هر 1 کاوا 1 آمپر خروجی داشته باشیم.

تامین قطعات ژنراتور

در سریع ترین زمان

گروه دلتا با داشتن انبار قطعات مصرفی و تعمیری و همچنین تکنیسین‌های با تجربه در امور نگهداری و سرویس ژنراتور ها می‌تواند در صورت نیاز تمامی خدمات پشتیبانی را در کمترین زمان به شما کارفرمایان عزیز ارائه دهد.

آموزش و نگهداری

و مشاوره رایگان
در صورت نیاز شما، ما راه اندازی دیزل ژنراتور و آموزش به اپراتور بهره بردار را به صورت رایگان انجام خواهیم داد. تا شما با آسودگی خاطر به انجام پروژه های خود مشغول باشید. و تامین برق کارگاه های خود را به ما بسپارید.

سرویس و خدمات

در صورت نیاز شما

ما می‌توانیم با توجه به نوع قرارداد، پشتیبانی کامل و استقرار اپراتور را در محل کار شما، در همه جای ایران را انجام دهیم. با این ویژگی تمامی هزینه‌های تعویض روغن، فیلتر و بازید و . . . را به متخصصان ما خواهید سپرد.